تاریخ: 1398/05/26
امام علی علیه السلام : اُحْصُدِ الشَّرَّ مِنْ صَدْرِ غَيْرِكَ بِقَلْعِهِ مِنْ صَدْرِكَ؛ با ريشه كن كردن بدى از سينه خود، بدى را از سينه ديگران، بيرون كن!
 
اولویت‎های اطلاع‎ رسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد
تاریخ:1398/05/19

با صدور دستورالعمل از سوی مسعود کرباسیان

اولویت‎های اطلاع‎ رسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شركت ملی نفت ایران همزمان با روز خبرنگار، ضمن تکریم اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و خبر، در دستورالعملی به روسای روابط عمومی شركت های تابعه ملی نفت ایران، اولویت های کاری حوزه روابط عمومی را تشریح و خواستار اهتمام جدی برای عمل به آن ها در جهت توسعه سازمانی و اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار NIOC، در دستورالعمل مسعود کرباسیان آمده است:«ضمن تبریك ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به همه دست اندركاران حوزه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و خبر، لازم است همه روسای روابط عمومی شركت های تابعه شركت ملی نفت ایران، ضمن تبعیت، هماهنگی و همكاری حداكثری با روابط عمومی ستاد شركت، موارد مشروحه زیر را نیز در حوزه های كاری خود مد نظر قرار داده و برای انجام آن اهتمام جدی به عمل آورند.

۱- تبعیت و هماهنگی كامل با روابط عمومی ستاد شركت ملی نفت ایران به منظور ایجاد شبكه ارتباطی و اطلاع رسانی موثر با مخاطبان شركت در همه سطوح

۲- اطلاع یابی، پیش بینی، تحلیل و ارائه پیشنهادات عملی به مدیریت شرکت و روابط عمومی ستاد برای اطلاع رسانی موثر و به موقع در سطح شركت و جامعه

۳- تحرك و پویایی لازم برای انعكاس عملكرد شركت به عموم مردم و ایجاد پشتوانه اجتماعی

۴- برنامه ریزی مناسب برای دیدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر افراد گروه های موثر جامعه از پروژه ها و عملیات توسعه و تولید شركت برای تشریح عملكرد عظیم شركت در شرایط خطیر كنونی

۵- ایجاد تعامل مناسب با رسانه ها و شبكه های اجتماعی و گروهی

۶- حضور پررنگ در همه بخش های شركت به عنوان یك مدیریت همراه، دارای ایده و خلاقیت و بازوی اصلی

۷- انعكاس پیشرفت های مرتبط در راستای اقتصاد مقاومتی و تامین كالاهای مورد نیاز با تكیه بر توان ایرانی، از طریق كلیه امكانات رسانه ای، خبری و اجتماعی

۸- ایجاد روحیه امید و افزایش انگیزه سازمانی با فعالیت‎های گسترده فرهنگی و اجتماعی در شركت

۹- استفاده حداكثری از امكانات و توان شركت برای بهبود و توسعه روابط درون سازمانی

۱۰- تدوین برنامه های استراتژیک روابط عمومی و بازتعریف فرآیندهای كاری برای رشد، توسعه و تحول جدی مطابق با تغییرات سریع ارتباطات بین المللی.»

 
امتیاز:  0

East Oil & Gas Production Company Copyright 2016 ©